Bon Vivant In-site |
Wij laten jou graag aan het woord over onze diensten en service. Laat jouw ervaringen weten!
Als Slagerij Traiteur en Foodservice hebben wij op een bijeenkomst van slagers contact gekregen met de Heer Bos. Hij sprak daar over de noodzaak van een goede website en heeft deze zowel voor de Slagerij en de Foodservice ontwikkeld. Met een goed resultaat. Ook aan de bestelsite werd gewerkt. Met Plann-IT erbij is het een stuk gemakkelijker geworden om de bestellingen te verwerken. Met name voor de Feestdagen is het voor de Slagerij een uitkomst. Ook de Foodservice heeft zo'n vlucht genomen dat het systeem in de keuken met enthousiasme is begroet.
De service van Bon Vivant is uitstekend. Fouten worden snel verholpen. Al met al een aanrader voor de online ondernemer
❞
❝
Wij, van oudsher een gemengd bedrijf, zijn in korte tijd flink gegroeid. We begonnen met de verkoop van onze kersen en vlees van eigen vee in ons ‘schuurtje’ en groeide uit tot een Landwinkel die nu rijk gevuld is met lokale & ambachtelijke producten.
Sinds 2022 hebben wij ook een koffieschuur geopend en het is prachtig om te zien dat mensen verrast & enthousiast langskomen voor een bakkie of hun boodschappen meenemen.
Sinds 2022 zijn wij ook de samenwerking aangegaan met Bon Vivant In-site. Onze wens was duidelijk! We willen bereikbaar zijn voor alle leeftijden. Om ook een jongere doelgroep aan te trekken is onderzoek gedaan naar waar de vraag van onze klanten liggen en daar hebben we op ingespeeld door een eigen maaltijdenlijn op te zetten. Bon Vivant In-site heeft ons hierbij uitstekend begeleid.
In deze tijden is social media enorm belangrijk en ook dit wilden we goed neerzetten. We vinden het belangrijker dat onze passie en transparantie overal in terug te zien is.
Harriët wist precies waar we het over hadden! En dat vinden wij van groot belang, dat je samen op 1 lijn zit. Van een intensieve samenwerking naar nu regelmatig een ‘onderhoud’ gesprek, wij zijn nog altijd dankbaar voor de korte lijntjes met Bon Vivant In-site.
Ze begrijpen onze visie en denken creatief mee over hoe we de lijnen het beste kunnen uitzetten.
Rijk aan marketingadvies maar ook zeker met voor ons het vertrouwde en herkenbare boerenverstand!
Niet alleen als sparringpartner maar ook als kritische vriend hopen wij nog lang te kunnen samenwerken met Bon Vivant.
Ik ben erg tevreden met Bon Vivant In-site omdat het geleverde product prima bij mij past en vind deze prijs/kwaliteitsverhouding prima! Korte lijnen en indien nodig snelle hulp om iets nieuws te plaatsen op mijn website/in de webshop! Ook mijn scherm in de winkel (narrowcasting) is relatief gezien makkelijk aan te passen via mijn Nextpositaccount.
Kortom een aanrader om met Bon Vivant In-site in de spreekwoordelijke zee te gaan!
❞
❝
Bij ons heeft de Coronacrisis de doorslag gegeven om met de webshop te beginnen. Het doel was om de wachttijd in de winkel te verkorten, doordat klanten online hun bestelling kunnen plaatsen. Het vullen van de website was voor ons veel werk, mede doordat wij alle productfoto's zelf hebben gemaakt. Nu alles staat is het heel eenvoudig om wijzigingen door te voeren.
Vooral tijdens kerst hebben wij veel bestellingen via de webshop ontvangen. Wij hadden verwacht dat het in de periode na kerst beter zou gaan lopen dan voor de kerstperiode. Tijdens de extra acties worden er wel via de webshop besteld, maar we hopen natuurlijk op meer terugkerende (online bestellende) klanten.
.
Wat we nu ook veel merken is dat bepaalde mensen thuis even in de webshop kijken en dan in de winkel komen. Ze weten dan vooraf al wat ze willen kopen.
Dit werkt voor ons ideeal.
Bij ons komen alle bestellingen die via de webshop worden geplaatst direct uit de printer. Dit werkt voor ons ideaal.
Fijn om met een deskundige te kunnen sparren over de richting waar je heen wilt en de activiteiten die je wilt doen.
❞
❝
Vanwege de groei binnen onze slagerij zijn wij op zoek gegaan naar een totaaloplossing voor winkelautomatisering. Dit hebben wij gevonden in het bestelverwerkingssysteem Plann-IT en de webshop Compleet van Bon Vivant In-site.
Voordat wij Plann-IT gebruikten kostte het ons veel tijd om bestellingen handmatig aan te nemen en te verwerken.
Voordat wij Plann-IT gebruikten kostte het ons veel tijd om bestellingen handmatig aan te nemen en te verwerken. En het vervolgens doelgericht inkopen doen en het printen van de etiketten voor de bestellingen nam ook veel tijd in beslag. Vooral in de decembermaand was dit gewoonweg niet meer te doen.
Door Plann-IT kan bijna iedereen van het personeel nu op een correcte manier de bestelling aannemen en verwerken. Alle informatie is overzichtelijk en duidelijk, zelfs de PLU’s staan erbij vermeld. Hierdoor kunnen we de bestellingen veel sneller verwerken en uitsplitsen. Met 1 druk op de knop hebben wij snel een totaalbeeld van alle bestellingen. Daardoor kunnen we beter vooruit plannen en doelgericht inkopen doen.
Het is belangrijk om veel met Plann-IT bezig te zijn en te leren hoe het programma werkt. Begin er niet pas op het laatste moment mee. Dit oefenen kost tijd, maar wanneer alles goed is ingevoerd, dan kan je er alle kanten mee op. We gaan er nu alleen nog maar heel veel profijt van hebben, ook richting de Pasen en de zomer.
Naast Plann-IT hebben wij ook gekozen voor de Webshop Compleet. Deze 2 systemen werken mooi met elkaar samen. Ons assortiment is erg breed en het is soms lastig om alles goed naar de klanten te communiceren. De webshop biedt uitkomst en informeert de klanten nu nog beter voordat ze een bestelling bij ons plaatsen. In de toekomst willen wij de allergenen in de webshop gaan invullen, zo blijven we constant onze webshop verbeteren.
Daarnaast vinden wij de bestelbevestiging met de prijsindicatie die de besteller automatisch ontvangt ideaal. Dit voorkomt teleurstellingen en vermindert fouten van beide kanten.
Als laatste vinden wij de betaalmodule via iDeal en de uitgebreide bezorg- en afhaalinstellingen in de webshop een must in deze tijd. De bestellingen rollen nu vanzelf binnen. Het is meteen duidelijk of ze deze komen afhalen of waar en wanneer wij kunnen bezorgen. Daarnaast is de bestelling direct betaald. Dit alles scheelt ons veel tijd!
Dit alles scheelt ons veel tijd!
We zijn alleen maar heel enthousiast dat we deze weg zijn ingeslagen. Bon Vivant In-site helpt en denkt met je mee om alles goed neer te zetten.
In onze slagerij hebben wij het Sentisco narrowcastingsysteem van Bon Vivant In-site. Wekelijks zijn hier o.a. de aanbiedingen op te zien. Het instellen van de aanbiedingen in de beeldschermpresentatie heb ik uitbesteedt aan Bon Vivant In-site. Meestal ben ik niet de vroegste met het doorgeven van de aanbiedingen, maar als ik maandagochtend de aanbiedingen via de app verstuur, dan staan ze vaak binnen één à twee uur al op het scherm.
Ook als er een keer een fout in de dia staat of ik wil toch iets anders, dan hoef ik alleen maar een bericht te sturen en het wordt aangepast. Waarschijnlijk kan ik ook zelf heel makkelijk dia’s op het scherm plaatsen, maar als slager ben ik al de hele dag heen en weer aan het vliegen. Dus wat ik uit kan besteden laat ik liever aan een professional over.
Ik ben heel erg tevreden met de diensten die Bon Vivant In-site aanbiedt.
❞
❝
Met name met feestdagen en in het BBQ seizoen was het optellen en splitsen van bestellingen een hele klus. Hoeveel salade heb ik nodig, hoeveel varkenshaas, rollades, gourmet etc.
Onze webshop heeft in december mede daarom gedraaid als een tweede filiaal.
Door Plann-IT is het met een druk op de knop inzichtelijk. Nu we de koppeling met de webshop hebben is het helemaal prettig. Onze webshop heeft in december mede daarom gedraaid als een tweede filiaal. Echt boven verwachting. De koppeling met DIGI had in het begin best veel haken en ogen en verliep niet altijd even soepel, maar waarschijnlijk had dit te maken met het feit dat wij één van de eersten waren. Inmiddels gaat dat meestal goed, en is het handig dat je alleen de prijs in Plann-IT hoeft te wijzigen en dat de rest dan vanzelf gaat. Zowel in DIGI als de webshop.
Het is belangrijk dat je er wel veel mee oefent. En dat ook medewerkers dat doen. Als je er goed en veel mee werkt is het een prettig progamma wat heel snel inzicht geeft in wat je nodig hebt. Ook gaat er wel eens wat fout. Maar Bon Vivant In-site is altijd op de achtergrond aanwezig om mee te kijken en het op te lossen.
Mijn tip, begin er op tijd mee. Dan kun je met Pasen al goed oefenen. De webshop via Plann-IT koppelen is het beste wat we hebben kunnen doen in oktober 2020. Het kan bij ons ook nog beter, foto’s kunnen nog mooier hier en daar. En mede door Corona is natuurlijk de omzet in de webshop bij iedereen gestegen.
De webshop via Plann-IT koppelen is het beste wat we hebben kunnen doen.
Maar in december met name (en nu nog) zien we vooral dat er ’s avonds tot 23.00 uur nog druk “gewinkeld” wordt.
Wij waren al jaren “van plan” iets met de verzamelde e-mailadressen van klanten te gaan doen, door Bon Vivant In-site komt het er nu ook eindelijk van, via een professionele nieuwsbrief.
❞
❝
Voor onze winkelautomatisering zochten wij naar een complete oplossing om ervoor te zorgen dat onze medewerkers makkelijker bestellingen konden aannemen en verwerken. Dit vonden wij in de combinatie van Bon Vivant In-site met daarin Plann-IT bestelverwerking.
De combinatie bleek een gouden zet!
Grote voordeel was dat de webshop en ons weegsysteem van Bizerba met de bijbehorende software eraan gekoppeld kon worden.
De combinatie bleek een gouden zet! In de aanloop periode van november/ december 2020 heeft de webshop een record aantal bestellingen moeten verwerken die in combinatie met de ingevoerde bestellingen in de winkel via Plann-IT tot een overzichtelijk geheel werden samen gevoegd.
Met het gebruik van Plann-IT besparen wij nu veel tijd, dit omdat alle bestellingen overzichtelijk in beeld komen. Hierdoor kunnen wij de productie goed plannen en efficiënt inkopen doen. Daarnaast heeft Bon Vivant In-site onze productendatabase van Plann-IT en de webshop gekoppeld met .CWS van Bizerba, hierdoor is het aanpassen van prijzen op meerdere plekken (gelukkig) verleden tijd, eenmaal ingevoerd of aangepast in Bizerba staat gelijk overal de juiste prijs of info.
Dit complete systeem voor winkelautomatisering biedt mij alles wat ik nodig heb gecombineerd mét een zeer goede service.
Alles wat ik nodig heb gecombineerd mét een zeer goede service.
De website heeft weer goed gewerkt afgelopen seizoen, een paar online bestellingen via de 'webshop'. Maar vooral veel telefonische bestellingen van klanten die de info over een bbq pakket al hadden gezien, fijn! Dat werkt lekker snel, i.p.v. eerst veel moeten uitleggen.
❞
❝
De eerste grote reden waarom wij hebben gekozen voor de webshop van Bon Vivant In-site is de koppeling met WeightManager. Prijzen worden nu automatisch doorgevoerd en dit bespaart ons nu al enorm veel tijd. Het handmatig invoeren van prijzen op meerdere plekken is verleden tijd.
Prijzen worden nu automatisch doorgevoerd en dit bespaart ons nu al enorm veel tijd.
Andere redenen waarom wij voor deze webshop zijn gegaan is, omdat de webshop degelijk werkt en een professionele uitstraling heeft. En met iDeal betalen klanten bij ons vooraf. Voor ons noodzakelijk in deze Coronaperiode.
De overstap is complex, maar alle punten werden door Bon Vivant In-site snel en vakkundig opgelost op een aangename wijze. We zijn zeer tevreden over het fijne en deskundige support van Bon Vivant In-site.
In maar liefst 2 weken tijd hebben we met Bon Vivant In-site de webshop kunnen optuigen die het voortreffelijk gedaan heeft in december!
Al met al moet de webshop voor de klant eenvoudig en simpel zijn, doeltreffend zoeken mogelijk zijn en geen gezeur bij het afrekenen. Het moet gewoon werken. En dat doet deze webshop.
En voor de persoon die de webshop onderhoudt moet het hetzelfde zijn. Snel, doeltreffend, betrouwbaar en efficiënt. En ook dát doet deze webshop.
In maar liefst 2 weken tijd hebben we de webshop kunnen optuigen.
Op dit moment schakelen wij door met meer diensten van Bon Vivant In-site.